دانلود آهنگ رمانتیک تمومش کن از سامان جلیلی
پایگاه تفریحی گوگولی94
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی تمومش کن 
با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ اهنگ
Download New Music Saman Jalili Tamoomesh kon
آهنگ بسیار زیبا و رمانتیک سامان جلیلی به نام تمومش کن 
 
دانلود این آهنگ در ادامه مطلب. . .

 ♫♫♫

هنوز هواتو میاره بارون دلم میخواد دوباره اَبری شه
این جدایی کی تموم میشه
هنوزم عکسات مثه همیشه کناره ساعت ِ رو دیواره
داره گریه هامو میشماره
نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن
تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
تو که دل نمیکنی میدونم
 ♫♫♫
درارو بستم که بوی عطرت بمونه تو هوای این خونه
همه میگن شده دیوونه
تموم دنیا بزار ببینن رو صورتم دوباره بارونو
بی تو میرم این خیابونو
نمیتونم دیگه بسه دیگه بسه تمومش کن
واسه بغضی که شکسته دیگه بسه تمومش کن
دیگه بسه تمومش کن
تو برای من همون عشق ِ پاک سابقی
تو هنوزم عاشقی میدونم
خیره شو بگو به من قید چی رو میزنی
تو که دل نمیکنی میدونم
 
ترانه سرا : عاطفه حبیبی
 
دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Saman-Jalili-Tamoomesh-Kon.mp3

/خیلی قشنگ بود/


قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: